Brigitte Little (kasserer)

brigitte little

”Jeg sagde ja til at være med i menighedsrådet, da jeg gerne vil støtte op om vores præsts arbejde. Det at vores præst Helena er en rummelig og kreativ præst, der udstråler glæde og imødekommenhed, er egenskaber, jeg værdsætter hos hende.

Helena formår at formidle sit budskab i børnehøjde, og det vil jeg gerne være medvirkende til, at endnu flere oplever og får glæde af. Jeg har en særlig interesse i, at få lov til at være en del af "holdet", der kan videreudvikle kirkens børnegudstjenester og konfirmand-aktiviteter i forbindelse med konfirmationsforberedelse. Kirken skal samtidig være et sted, hvor man også kan finde ro og fordybelse."

Brigitte har i otte år arbejdet som skolelærer, er gift og mor til fire børn. Hun er særlig interesseret i demokratisk dannelse, Københavns historie og er altid frisk på en byvandring.

Brigitte kan kontaktes på: kasserer@davidskirke.dk